Cum comand

 Va invitam la o plimbare virtuala prin magazinul nostru. Daca ati gasit cel putin un produs care se potriveste dorintelor voastre, ne puteti contacta, telefonic sau prin email pentru a putea face o comanda ferma.
Pentru derularea fara probleme a procesului de comanda este necesara furnizarea urmatoarelor date : nume, prenume, numar de telefon, adresa de email, precum si  lista produselor dorite.
Livrarea produselor se va face prin posta, in sistem ramburs, sau cu transport propriu (in Brasov) in termene cuprinse intre 5 si 7 zile. Mentionam ca  pretul produselor nu include si transportul. Costul livrarii se calculeaza in functie de valoarea comenzii.

 

 Cum platesc

Plata se poate face in 2 moduri :
1. La ridicarea coletului de la posta sau de la reprezentantul firmei livratoare. Este ceea ce se cheama si plata ramburs.
2. Prin transfer bancar, inainte de livrarea coletului.
Din motive de siguranta, pentru persoanele care cumpara pentru prima data, modalitatea de plata va fi prin transfer bancar. Plata va trebui efectuata in maxim doua zile lucratoare, in caz contrar refuzam comanda, considerand ca aceasta nu mai este dorita.


Returnare

 Deoarece ne dorim ca toti clientii nostri sa fie multumiti, va oferim posibilitatea returnarii produselor in cazul in care:
  • Produsul primit nu este conform cu specificatiile de pe site. Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta noastra, cumparatorul poate solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, va plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor.
  • Produsele au fost livrate gresit. Livrarea altor produse decat cele solicitate trebuie semnalata imediat. Consumatorul poate solicita returnarea acestuia pentru inlocuire, iar daca produsul nu mai este pe stoc, poate opta pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii.
  • Consumatorul are dreptul sa anunte in scris ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, inainte de anuntarea livrarii produselor de catre noi.

Returnarea banilor sau, dupa caz, inlocuirea produselor fara penalitati si fara invocarea unui motiv, se poate efectua in urmatoarele conditii:

  • In cazul in care produsele au eticheta, aceasta nu trebuie taiata sau deteriorata.
  • Starea produselor achizitionate trebuie sa fie la fel ca la achizitionarea/primirea lor, inclusiv ambalajele trebuie mentinute intacte.
  • In cazul tuturor produselor, folosirea lor (pana si numai o singura data) nu mai permite returnarea lor.

Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ne rezervam dreptul de solicita o taxa pentru readucerea lui in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din re-vanzarea produsului sau, la optiunea clientului, de a reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.